Skip to Main Content (Press Enter)

НОВЫЙ LEXUS LX, ФЛАГМАНСКИЙ АВТОМОБИЛЬ КЛАССА SUV

1996-жылы киргизилгенден бери XL SUV классындагы Lexusтун флагмандык жол тандабас унаасы катары каралып келет. Бул унаа дүйнөнүн каалаган бурчунда ар кандай түрдөгү жолдордо ишенимдүү жүрө алган жөндөмдүүлүгүнүн аркасында жүрүүнүн жогорку жана ойлонулган мүнөздөмөлөрү менен шартталган. Бул убакыттын ичинде 50 000ден ашык LX унаалары 50дөн ашык өлкөдө, анын ичинде Казакстанда, Россияда жана Чыгыш Европанын башка өлкөлөрүндө 60 000ден ашык унаа сатылган.

ЖАҢЫ LX МОДЕЛИНИН НЕГИЗГИ ӨЗГӨЧӨЛҮКТӨРҮ

1. КИЙИНКИ МУУНДАГЫ LEXUSТУН ДИЗАЙНЕРЛИК ТИЛИ: ЭЛЕГАНТТУУЛУК ЖАНА ФУНКЦИЯНАЛДУУЛУК


• Ишке ашырылган дизайн концепциясы бул флагмандык SUV классындагы жол тандабастын жарашыктуулугун, күчүн жана таасирдүү мүнөзүн жаратат.

• Жаңы трапеция түрүндөгү тор, кийинки муундагы Lexus функционалдык дизайн муунуна ылайык, көлөмдүү жана хромдук курчоосу алынып салынган.

• Tazunaнын активдүү айдоочу менен унаанын өз ара аракеттешүүсүнүн концепциясынын негизинде дисплейдин жана өчүргүчтөрдүн схемасы айдоочуга ыңгайлуу айдоо мүмкүнчүлүгүн берген жумуш ордун түзөт. Түз эмес жолдордо айдап баратканда да отурган орунду өзгөртүүнүн кереги жок.

• Жаңы LEXUS логотиби жаңы LX унаасынын арткы бөлүгүнүн борборунда жайгашкан, бул Lexus унааларынын кийинки муунун айырмалоочу белгиси.

2. ЧОҢ ЖОЛДОРДО ЖАНА АНЫН СЫРТКЫ ЧЕГИНДЕ ЖҮРҮҮДө БЕРИЛГЕН МЫКТЫ МҮНӨЗДӨМӨЛӨР


• Машинанын алдыңкы жана артына карата оордук борборунун абалын оптималдаштыруу үчүн, массалык кыймылдаткыч бир аз артка жылдырылды.


• Инженерлер кыймылдаткычтын көлөмүн азайтып, жаңы, жеңилирээк бийиктиги жөнгө салына турган активдүү жарыктандыруу (AHC) суспензиясын гана кабыл алып тим болбостон, ошондой эле чатыр үчүн жеңил алюминий материалды тандап алышкан, ал оордук борборунан жогору жайгашкан. Натыйжада, оордук борбору бир топ төмөндөп, машинанын салмагы дээрлик 200 кг азайган.


• Электр кубаты менен башкарууну (EPS) колдонуу рулду бурганда жана газ педалын басканда машинанын реакцияларынын тактыгына жакшы таасирин тийгизди.


• Биринчи муундагы моделден бери сакталып келген 2850 мм дөңгөлөк базасы жана мурунку моделден алынган геометриялык кайчылаш бурчтар (кирүү бурчу, чыгуу бурчу жана рампа бурчу) аркасында татаал жолдордон ишенимдүү гана жүрбөстөн ошондой эле таасирдүү ички мейкиндиги менен жүргүнчүлөрдү кубандырат.

• Бийиктиги жөнгө салына турган активдүү жарыктандыруу (AHC) айдоо шарттарына жараша бийиктиктердин кеңейтилген топтомун алды. Кошумчалай кетсек, AHC системасы азыр унаа кузовунун абалын буруш, ылдамдатуу жана басаңдоо учурунда турукташтырат, бул үчүн амортизаторлордун демпациясынын даражасын оптималдаштырат.

3. КҮЧ АГРЕГАТТАРЫНЫН ЖАҢЫ КУБАТТУУ ЖАНА ҮНӨМДҮҮ ЛИНИЯСЫ


• LX 600дөгү жаңы 3,5 литрлик эки турбокубаттуу V6 бензин кыймылдаткычы аз айланууда таасирдүү моменттине муунактуу вал эң сонун жооп берет. Максималдуу кубаттуулугу - 415 литр. менен. DIN стандартына ылайык, максималдуу момент - 650 Нм. Бул кубаттуу кыймылдаткычтын жогорку ылдамдыгына чейин жеткиликтүү болгон жогорку моменттин аркасында жагымдуу ылдамдануу тажрыйбасына кепилдик берет.



• Бул кыймылдаткыч 10 ылдамдыктагы трансмиссия менен бириктирилген, ал тазаланган жана ыңгайлуу айдоо ритмин сактайт, ошондой эле ишенимдүү жолго чыгууну, мыкты жолсуз аткарууну жана жогорку ылдамдыкта күйүүчү майдын үнөмдүүлүгүн камсыз кылат.

4. ЖАНЫ VIP ТОПТОМ


• VIP топтому төрт өзүнчө орун менен айырмаланат. Бул конфигурациянын арткы отургучтары каптал күчтөргө жана жол бетинин таасирлерине туруштук берип, эң жогорку деңгээлдеги комфортту камсыз кылат.


• Орундуктун аркасын атайын консолдун жардамы менен 48 градуска чейин кыйшайтууга болот. Мындан тышкары, 1100 мм чейин алдыңкы жана арткы отургучтардын арткы ортосундагы аралыкты кыйла жеңилдеткен укмуштуудай мейкиндик сезими бар. Бирок ушуну менен бүтпөйт. Максималдуу ыңгайлуулук үчүн, алдыңкы жүргүнчү отургучунун артына бут таянгыч бүктөлөт.

• VIP версиясында гана кондиционер вентиляторлору кондиционерлердин капталына бириктирилген. Абаны өйдөдөн ылдыйга чейин жеткирип, алар арткы орундун жүргүнчүлөрү үчүн жагымдуу атмосфераны түзөт. Мындан тышкары, кондиционер вентиляторлору арткы орундуктардын ортосуна борбордук консолдун базасынын капталдарына кошулган. Кышында алар аркылуу жылуу аба берилет, бул үстү жагында салкын, ылдыйда жылуу болгондо өтө ыңгайлуу чөйрөнү кепилдейт.

5. ЖАҢЫ МУУНДУН МУЛЬТИМЕДИЯЛЫК СИСТЕМАСЫ


• Apple CarPlay жана Android Auto зымсыз туташуу интерфейстерине толук шайкеш келген, кайра иштелип чыккан интерфейси бар мультимедиялык тутумдун акыркы мууну


• LX модели стандарттуу түрдө 10-спикерлик премиум аудио системасы менен, кошумча 25-спикер Mark Levinson премиум көлөмдүү үн системасы менен коштолот.

• VIP пакетинин бир бөлүгү катары интуитивдик сенсордук башкаруу панели бар жаңы муундагы арткы отургучтун маалыматтык- оюн-зоок системасы.

6. КОРГОО ЖАНА КООПСУЗДУК ҮЧҮН АЛДЫҢКЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР


• Акыркы муундагы Lexus Safety System + жаңы өзгөчө кырдаалдарда башкаруунун жардамчысы, өркүндөтүлгөн тилкеде кармоо жардамчысы (LTA) менен кагылышуудан качуу системасы (PCS), жаңы буруш ылдамдыгын көзөмөлдөө жана жол жээгиндеги жардам менен динамикалык радар круиздик башкаруусу сыяктуу активдүү коопсуздукту жана айдоочуга жардам көрсөтүү системаларын камтыйт. .


• BladeScan's (AHS) айдоочуга алыскы жарыктарды колдонууга жана башка айдоочулардын көрүнүшүн бузбастан, жөө жүргүнчүлөрдү жана жол белгилерин таанууга мүмкүнчүлүк берет.

• Колдонуучунун манжасынын тагы уруксаты менен Lexusтун моторун биринчи жолу иштетүү баскычы менен унааны уурдатып жиберүү коркунучу жана мүмкүнчүлүгү азаят.

ТАКАМИ ЁКОО (TAKAMI YOKOO), LEXUSТУН БАШКЫ ИНЖЕНЕРИ


«Биз кардарларыбыздын ар кандай жашоо образына жооп берүүгө аракет кылабыз, ошондуктан биз жаңы LX модели үчүн атайын дүйнөнүн каалаган жолунда жеңилдик жана сапат концепциясын иштеп чыктык . Биз бардык жүргүнчүлөр үчүн ыңгайлуулукту камсыз кылуучу, эч ойлонбостон, шаардын көчөсүндө, чоң трассада же начар жолдо айдоого мүмкүнчүлүк берген транспорт каражатын түзгүбүз келди. Негизги элементтерди сапаттын жаңы деңгээлине чыгаруу үчүн биз негизги багыттарды аныктадык: реалдуу жолдор жана максатка умтулуу.


LXтин салттуу жол тандабай жүрүү жөндөмдүүлүгү жер бети начар жолдордо тестирлөө аркылуу жакшыртылган. Жолдун ар кандай шарттарында жүрүү иши брендге мүнөздүү Lexus Driving Signature кынтыксыз сапатка жетүү үчүн аракет кылган инженерлер менен сыноочу айдоочулардын биргелешкен аракети болду. Бул концепциянын борбордук элементи болуп Lexus унаасынын айдоочунун ниетине толук сызыктуу жооп кайтаруусу саналат.

Мындан тышкары, дүйнө жүзү боюнча кардарлардын ар кандай талаптарын канааттандыруу үчүн төрт орундуу VIP топтому моделдик линияга киргизилген. Бардык конфигурациялар, анын ичинде стандарттуу конфигурациялар биздин иштеп чыгуучулардын жалындуу эмгегинин жана кылдат мамилесинин натыйжасы. Сизди талыкпай иштеген адамдардын колу менен курулган чыныгы жолдордо жаңы LX моделин көрүүгө чакырабыз.”