Skip to Main Content (Press Enter)

LEXUS LXтин мүнөздөмөлөрү

Lexus LX төмөнкү өзгөчөлүктөргө ээ:

  • Габариттери – 5100/1990/1895;
  • Кыймылдаткычы 3,5 л., V6, турбо, бензин, 415 л.с
  • Максималдуу салмагы - 3280 кг;
  • Күйүүчү май багынын көлөмү 110 литр.
  • Жолдогу жарыктын тилкеси - 200-210 мм.;
Шаардын көчөлөрүнөн баштап алыскы аралыктарга чейин, флагмандык Lexus LX SUV өзүнүн укмуштуудай заманбап дизайны, жарашыктуу төрт бөлүктөн турган LED фаралары жана айырмаланган торунун аркасында бир көргөндө эле урмат-сыйга ээ болот. Бул жол тандабастын рулунда сиз LX 600 бензинин кубаттаган кош турбо-кубатталган кыймылдаткычтардын өзгөчө шамдагайлыгынан жана кубаттуулугунан ырахат аласыз. Lexus LX биринчи жолу VIP такуми менен, ал эми өркүндөтүлгөн Lexus Safety System+ менен жеткиликтүү. жүргүнчүлөрдүн теңдешсиз коопсуздугун камсыз кылат.

1/ Кыймылдаткычты тандоо

өз вариантыңызды тандаңыз

7 Опциялар

No results

  • LX - F SPORT - Large SUV 5 doors

    LX F SPORT

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    16 250 000 сом

    10 AT | 4X4
  • LX - LUXURY - Large SUV 5 doors

    LX LUXURY

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    16 290 000 сом

    10 AT | 4X4
  • LX - Overtrail - Large SUV 5 doors

    LX Overtrail

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    16 370 000 сом

    10 AT | 4X4
  • LX - LUXURY 7S - Large SUV 5 doors

    LX LUXURY 7S

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    16 420 000 сом

    10 AT | 4X4
  • LX - Luxury+ - Large SUV 5 doors

    LX Luxury+

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    16 760 000 сом

    10 AT | 4X4
  • LX - VIP - Large SUV 5 doors

    LX VIP

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    18 220 000 сом

    10 AT | 4X4
  • LX - VIP Black Edition - Large SUV 5 doors

    LX VIP Black Edition

    Large SUV 5 doors

    Кененирээк

    Баштапкы комплектациянын баасы

    18 340 000 сом

    10 AT | 4X4

ДИНАМИКА

  • КОКПИТ TAZUNA

    Жол тандабастын кабинасы айдоодон чыныгы ырахат берүү үчүн иштелип чыккан. Ал ат тизгинин (жапон тилинде tazuna) шыктандырган Тазуна концепциясына негизделген. Айдоочу айдап бара жатып жолдо көңүл топтоп, алаксыбай, ашыкча кыймылдарды жасабашы үчүн башкаруунун көбү топторго бөлүнгөн.

  • РУЛЬ ДӨҢГӨЛӨГҮ  

    Рул айдоо ырахатын жаңы деңгээлге чыгарат. Lexus LX дизайнерлери айдоочу менен унаанын ортосундагы байланышты жакшыртуу үчүн такуми чеберлери менен тыгыз иштешти. Айдоону ыңгайлуу кылуу үчүн адистер рулдун формасына жана кесилишине өзгөчө көңүл бурушкан. Мындан тышкары, алар сүрүлүүнү азайтуу үчүн атайын териден жасалган жабууну тандап, ошондой эле люкс кошуу үчүн жыгач койгучтарды колдонушкан. Рулда калак жылдыргычтар жана жылытуу функциясы бар. Рулу руль алдындагы жалбыракчалар менен жана жылытуучу функциясы менен жабдылган, ал сиз каалаган убакта кармаганыңызда жылытат.

  • АЛДЫҢКЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫ БӨГӨТТӨӨ

    Арткы кайчылаш окту жана борбордук дифференциалдарды бөгөттөөдөн тышкары, жаңы Lexus LX мыкты тартуу жана кеңири диапазондо иштөө үчүн кулпуланган алдыңкы дифференциалды камтыйт.

ЖАҢЫ LX 600

Каалаган саякатта айдоодон максималдуу ырахат алуу жана жайлуу болуу үчүн Lexus LX 600 жаңы 3,5 литрлик эки эселенген турбокомпрессордук V6 бензини менен жабдылган. Ал аз айланганда да таасирдүү моментти өндүрөт жана газ педалын басууга заматта жооп берет. Анын максималдуу кубаттуулугу 415 л.с., жана максималдуу момент - 650 Нм. Жылмакай иштеп жаткан 10 ылдамдыктагы автоматтык трансмиссия флагмандык жол тандабастын ишенимин камсыздайт жана жогорку ылдамдыкта мыкты жол жээгинде иштөөнү жана натыйжалуулукту камсыз кылат.

Жаңы Lexus LX унаанын жолдогу жарыгын өзгөртүү үчүн жолдогу кыймылды жана татаал жолдорду жана бийиктикти активдүү контролдоо (АНС) үчүн режимдердин кеңири тандоолору менен илмек менен жабдылган. Аэродинамикалык сапатын жана бийиктигинин стандарттык белгисин мыкты башкаруучулугун жакшыртуу үчүн 23 ммга кичирейтилген, бул тартылуу борборун төмөндөтүүгө мүмкүндүк берди. Мындан тышкары бийиктиктин өзгөрүү ылдамдыгы эки эсеге жогорулады.

Илмектин катуулугун жөнгө салуучу адаптивдүү система (AVS) үстүңкү бети менен ажыраткычты, тартууну жана унааны башкарууну жакшыртат. Сапаты начар жолдордо бир эле учурда урунууларды басаңдатууга жана кыймылдын салмактуулугуна жеткирет. Бул рулдук башкарууну жана жолдо жүрүүдөгү ыңгайлуулукту жогорулатууну жакшыртууга мүмкүндүк берет. AVS системасында жогорку тез таасири менен айырмаланган жаңы линиялуу электромагниттик клапандар пайдаланылган жана демпфирлөөнүн (басаңдатуунун) 650 деңгээлине ээ. Кыймылдын шартына жараша амортизаторлордун катуулугун үзгүлтүксүз жөнгө салып турушу рулда ыңгайлуулук жана ишенимдүү сезим берип турат.

Төрт дөңгөлөгүнүн туруктуу иштеген системасы унааны мыкты жолтандабас күчү менен өзгөчөлөнтөт жана жолдо жүрүүдө ишенимдүү башкарууну камсыз кылат. Алдыңкы, борбордук жана арткы дифференциалдардын жакшыртылган мүнөздөмөсү көңүл буруучулугун жогорулатат жана башкарууну жакшыртат.

Кузовдун жогорку катуулугу ар кандай жол жүрүүлөрдө айдоочуга жана жүргүнчүлөрүнө ырахат тартуулоо үчүн жаралган флагман жолтандабасынын туруктуулугуна жана башкарылышына оң таасир берет. Жаңы модель салттуу кузовдун алкактык түзүлүшүн сактап калды, анын эсебинен жүрмө бөлүктөрүнүн ишенимдүү, узак мөөнөттүү жана мыкты сапаты камсыз кылынат. Ошону менен бирге Lexus LX 20%га кузовдун катуулугун жогорулатууга жана салмагын бир кыйла төмөндөтүүгө мүмкүндүк берген жаңы GA-F платформасын алды.

Татаал жолдордо айдоо учурунда айдоочунун ишин жеңилдетүү үчүн жаңы Lexus LX Multi-Terrain Select селектору менен жабдылган, ал алты режимди тандоого мүмкүндүк берет: Auto (Автоматтык); Dirt (Грунт жолу); Sand (Кумдуу жол); Mud (Ылай жол); Deep Snow (Калың кар) жана Rock (Таштак жол). Ар бир режим өзүнүн тартуучу, тормоздук системасын жана илмегин орнотот.

КООПСУЗДУК

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +


    Жаңы LXтин стандарттык комплектациясына Lexus Safety System+ активдүү коопсуздук системасынын эң жаңы комплекси кирет. Анын жардамы менен унаада коопсуздукту камсыз кылуунун эң заманбап каражаттары, анын ичине жакшыртылган объективи бар камера жана сезгичтик диапазонун чоңойтуу менен радардык миллиметрлик билдиргичи ишке киргизилген. Эми Lexus Safety System+ комплекси пайдаланууда мурдагыдан да ыңгайлуу, тез иштейт жана авариялык кырдаалдардын көбүрөөк санын алдын алат.
  • BLADESCAN® АЛЫСКЫ ЖАРЫГЫН АДАПТИВДүү БАШКАРУУ СИСТЕМАСЫ

    Lexusтун уникалдуу системасы жөө жүрүүчүлөрдү жана жол белгилерин, маңдайдагы транспорттук каражаттын айдоочусун жарык менен көзүн чагылыштырбастан бир кыйла тагыраак тааныйт. Система 12 светодиоддон турган жарыкты колдонот, ал мүнөтүнө 6000 жүгүртүм ылдамдыкта айланган тоголок күзгүнүн "мизине" проецирленет, андан кийин линза аркылуу өтүп, жолго багытталат.

  • ТОКТОТУУ УЧУРУНДАГЫ "СОКУР АЙМАККА" МОНИТОРИНГ ЖҮРГҮЗҮҮ СИСТЕМАСЫ

    Милиметрлик диапазондогу радардык билдиргичтин негизиндеги бул система кыймылсыз турган Lexus LXке жакындап келе жаткан унааны же велосипед тебүүчүнү табуу үчүн арналган. Кагылышуу коркунучу болгон учурда система айдоочунун эшик ачуу аракетинде белги берет.

12ге чейин коопсуздук жаздыкчалары. Айдоочуну жана жүргүнчүлөрдү коргоонун жогорку класстагы деңгээлине жетүү үчүн Lexus LXтин жабдылышына 12ге жакын коопсуздук жаздыкчалары кирет, анын ичинде айдоочунун бир баскычтуу жаздыкчасы, айдоочунун тизелери үчүн коопсуздук жаздыкчасы, алдыда отурган жүргүнчүнүн тизелери үчүн коопсуздук жаздыкчасы, алдыда отурган жүргүнчүнүн эки баскычтуу коопсуздук жаздыкчасы жана алдыңкы капталдагы коопсуздук жаздыкчалары. Мындан тышкары, узартылган үч камералуу коргоочу пардалар орнотулат. Жети орундуу версиясында алар мындан да узунураак болот. Экинчи катардагы эки орундукта тең VIP комплектациясындагы коопсуздук жаздыкчалары урунуу учурунда жүргунчүлөрдү алдыга көздөй жылмышпоосун алдын алат.

ТААСИРДҮҮ ДИЗАЙНЫ

  • "ТАКАНОХА" САЙМАСЫ МЕНЕН ЖЫГАЧТАН ЖАСАЛГАН ДЕКОРАТИВДИК КУРАКТАР

    Жаңы Lexus LX үчүн бул кооз декоративдик курактарды жасоодо эргүүнүн булагы болуп карчыга кушунун канаттары болгон. Муну менен бирге чеберлер жыгач менен иштөөнүн илгерки техникасын колдонушкан. Курактарды даярдоо учурунда шпондун үч катмары биринин үстүнө бири коюлат, андан кийин карчыганын канатын жасоо үчүн ар кайсы бурчтарынан үч сыйралап сүртүлөт.

  • РАДИАТОРДУН КӨРҮНҮКТҮҮ ФИРМАЛЫК ТОРЧОСУ

    Радиатордун жаңы көрүнүктүү фирмалык торчосу үч өлчөмдүү ийик сымал форманы түзгөн "каалгыган" кайчылаш планкалардан турат. Мындай конструкция кош түтүк үйлөткүч менен күч агрегатын жакшылап муздатууну камсыз кылат. Дагы мыкты келбетти түзүү үчүн бампердин үстүңкү жана астыңкы бөлүктөрү кузовдун өңүндөй боетулган.

  • ТӨРТ СЕКЦИЯЛЫК ЖАРЫК ДИОДДУУ ФАРАЛАР

    LXтин жаңы фаралары күчтүү жана агрессивдүү кебетеси менен айырмаланып турат. Алардын корпустарында үч линзалуу компакттуу жарык диоддуу блогу, уникалдуу Blade Scan AHS® технологиясын жана L түрүндөгү күндүзгү жүрмө бөлүгүнүн жарык модулун колдонуу менен маңдайда келе жаткан унаанын "көздү чагылыштырган" зонасы үчүн автоматтык түрдө күңүрт кылуу системасы бар.

Унаанын акустикалык ыңгайлуулугунун мыкты көрсөткүчтөрү үн басаңдатуучу шамалдык, арткы жана капталдагы айнектердин жардамы менен мүмкүн. Салондо үн басаңдатуучу көбүк колдонулат, ал эми полго шуулдакты басаңдатуучу өзгөчө кийизден үн басаңдатуучу жабуу төшөлөт. Үн басаңдатуучу материал кыймылдаткычтын жана кондиционердин үнүн азайтуу үчүн алдыңкы панелге колдонулат.

VIP-комплектациясындагы экинчи катардагы оң жак орундук 48 градуска чейин артка жаткырылат жана жылдырылуучу бут койгуч менен айкалышууда башка унааларда жок максималдуу ыңгайлуу абалга келтирилет. Жүргүнчү буттун жана белдин ыңгайлуу колдоосун сезет, ийин тараптагы жаздыкчалар колдордун кыймылына тоскоолдук бербейт. ал эми бүктөлгөн борбордук секция бурулуштарда бекем кармап турууга мүмкүндүк берет. Кошумча ыңгайлуулук үчүн укалоонун 7 программасы бар. Бут кийимди чечпей коюуга да болот: жылдырылуучу бут койгуч кир көтөрүмдүү жасалма тери менен капталган.

Терезедеги күндөн коргоочу парда же китеп окуу үчүн атайын шамдар сыяктуу ыңгайлуулуктун элементтеринен тышкары VIP-комплектацияга шыпка орнотулган кондиционерлөө системасынын эксклюзивдүү дефлекторлору да кирет. Алар абаны жогортон төмөндү көздөй абаны үйлөө аркылуу салондун арткы бөлүгүн текши салкындатат. Арткы орундуктардын негизиндеги кошумча дефлекторлор жылуу абадан көшөгө пайда кылат.

22 дюймдуу эксклюзивдүү капталган дөңгөлөк дисктери VIP-комплектациясында гана бар, так механикалык жылтыратуусу жана "металлик" премиалдуу жабуусу менен айырмаланат.

Айланадагы мейкиндикке жарык берүүчү менен арткы көрүнүштүн сырткы күзгүлөрү

Жаңы Lexus LXтин чатыры жеңил аллюминий куймадан жасалган, анын жардамы менен жолтандабастын жалпы салмагы бир кыйла төмөндөдү - болжол менен 10 кг. Стандарттуу рейдингдер менен айкалышкан жаңы конструкция унаанын тартуучу борборунун төмөндөшү менен башкарууну жеңилдетет. Lexus LXтин кошумча төлөмү үчүн эңкейтүү жана ачуу/жабуу электр дөңгөлөктөрү менен айнектен жасалган люгу бар. Ал кеңдик сезимин жана салонго кошумча жарык берет.

Арткы L формадагы Lexus фирмалык стилиндеги фонарлар көрүнүктүү жана таанымал дизайнга ээ болду. Фонарлардын сүрөтү кузовдун арткы бөлүгүнүн жалпы туурасына созулат жана укмуштуу көрүнүштү чагылдыруу менен каптал чектеринен ашып түшөт.

Кузовдун арткы бөлүгүндө жайгашкан LEXUS жаңы эмблемасы моделдин брендге таандыктыгын оңой аныктоого мүмкүндүк берип, жөнөкөй жана заманбап болуп көрүнөт.

ИННОВАЦИЯЛЫК ТЕХНОЛОГИЯЛАР

  • МАНЖАЛАРДЫН ТАКТАРЫ БОЮНЧА АВТОРИЗАЦИЯЛОО ФУНКЦИЯСЫ МЕНЕН КЫЙМЫЛДАТКЫЧТЫ ИШТЕТҮҮЧҮ БАСКЫЧ

    Биринчи жолу Лексуста манжалардын тактары боюнча авторизациялоо функциясы менен кыймылдаткычты иштетүүчү баскыч колдонулууда, ал ыңгайлуу гана эмес, унааны уурдап качууну да алдын алат. Ошондой эле ал старт-стоп стандарттык системасы сыяктуу иштейт, бирок айдоочунун өздүгүн текшерүү үчүн мурдатан сакталган манжалардын тактары колдонулат. Кыймылдаткычты иштетүүдөн тышкары бул система отургузуунун жеке тууралоону калыбына келтирет, алар 10 айдоочу үчүн сакталышы мүмкүн.

  • АРТКЫ КӨРҮНҮШТӨГҮ САНАРИПТИК КҮЗГҮЛӨР


    Кузовдун арткы бөлүгүндө орнотулган камеранын сүрөтү Lexus LXтин рткы көрүнүшүндөгү санарип ички күзгүсүнө чыгарылат. Экинчи муундагы система обзордун кеңейтилген бурчу жана кичирейтилген "сокур аймак" бар ачык контурдук жарыктандыргычы менен айырмаланып турат. Ал арткы орундуктарда жүргүнчүлөр болгондо, жүк салгыч бөлүмү шыпка чейин жүк менен жүктөлгөндө, жагымсыз аба ырайында же начар көрүнүүдө көрүнүүнү жакшыртат.
  • ПРИБОРДУК ПАНЕЛЬ
     

    Стилдүү 8 дюймдуу түстүү "металл" шакекчедеги TFT-дисплей так окулушу менен айырмаланат жана жол жүрүү жөнүндө дайындарды контролдоого мүмкүндүк берет. Борбордо жайгашкан санарип комбинацияны төрт жебелүү прибор толуктап турат (муздатуучу суюктуктун температурасын, майдын басымын жана күйүүчү майдын деңгээлин көрсөткүчтөр, ошондой эле вольтметр), алар чыныгы жол тандабастын жаралгандагы функционалдуулугун белгилеп туруу үчүн арналган.

Жаңы LX жогорку диагоналы 12,3 дюйм жана төмөнкү диагоналы 7 дюймду түзгөн - эки эселенген дисплейди алган биринчи Лексус унаасы болду. Жогорку мүмкүнчүлүктөгү кенен сенсордук дисплей колдонууда абдан ыңгайлуу жана сүрөттөрдүн жогорку сапатын камсыз кылат. 12,3 дюймдук дисплейде навигациялык системанын жана аудиосистеманын дайындары көрүнөт, ал эми татаал жолдордогу жүрүү учурунда - Multi-Terrain Monitor системасынын видеокамерасынан сүрөттөр чыгат.

Төмөнкү 7 дюймдук дисплейде климат көзөмөлдөө системасын туралоо чагылдырылат (температура, желдетүүнүн интенсивдүүлүгү, желдетүү режими, орундуктарды жылытуу жана желдетүү, рулду жылытуу). Ошондой эле татаал жолдордо жүрүүдө жардам көрсөтүү системасы үчүн көмөкчү экрандын ролун ойнойт (Multi-Terrain Select). Мындан тышкары ал дөңгөлөктүн огу боюнча тартууну бөлүштүрүүнү жана дифференциалдарды тосмолоо статусун көрсөтөт жана жол жарыгынын бийиктигин өзгөртүүгө мүмкүндүк берет.

Ачык түстүү проекциялык дисплей эң маанилүү маалыматты жана шамалдык айнектин астыңкы бөлүгүндөгү айдоочунун көз алдындагы эскертүүчү билдирүүлөрдү чагылдырат. Жарыгы бар TFT-дисплей технологиясы сүрөттөрдү тунугураак кылат жана кар жолдо жүрүүдө да жакшы окулушун камсыз кылат.

Жети орундуу версиясында Multi-Seat Auto Arrange системасы багаж бөлүмүнүн көлөмүн кеңейтүү үчүн баскычты басуу менен экинчи жана үчүнчү катардагы орундуктарды оңой бүктөп коюуга мүмкүндүк берет. Эки бөлүктөн турган орундуктардын үчүнчү катары толугу менен бүктөлүп, кеңири жана жыйнактуу мейкиндикти түзүп берет.

Lexus LX салонунда иш жана оюн-зоок ар түрдүү түзүлмөлөрдү кошуу үчүн кайчылаш ажырымдар каралган:

  • 12 вольттуу чыңалуудагы айры тешик жана USBнын эки кайчылаш ажырымдары алдыңкы панелде жана борбордук консолдун каптал бөлүгүндө жайгашкан;

  • Борбордун консолдун үстүңкү бөлүгүндөгү лотокко орнотулган зымсыз кубаттоочу түзүлмө;

  • экинчи катардагы жүргүнчүлөр үчүн кулакчындарды жана маалыматтык-оюн зоок системасы HDMI портун кошуу үчүн эки кайчылаш ажырым;

  • үчүнчү катардагы (сол жана оң тараптагы) жүргүнчүлөр үчүн эки кубаттоочу USB-кайчылаш ажырымдары;

  • багаж бөлүгүндөгү 220 В айры тешик.

Борбордук консолго муздатуучу бөлүк орнотулушу мүмкүн. Жада калса орто көлөмдөгү консолдо 500 мл жана 1500 мл көлөмдөгү бөтөлкөнү сактоого болот. Муздатуучу бөлүктүн капкагы бар, ал эки тарабынан тең ачылат. Мунун жардамы менен айдоочу да, алдыңкы жана экинчи катардагы орундуктагы жүргүнчү да колдоно алат.

"Климат-консьерж Лексус" функциясын башкарууну 7 дюймдук дисплейдин жардамы менен орундуктардын жана рулдун жылытуу ишин түздөө, ошондой эле идеалдуу климаттык шартты түзүү үчүн орундуктарды желдетүү аркылуу аткарат. Ыңгайлуулуктун жана күйүүчү майдын үнөмдөөнүн мыкты деңгээлине кепилдик берүү үчүн S-Flow климат-көзөмөлү кайсы орундук бош эмес жана кайсы тарапка күн тийип жатканын таанып билет жана иш режимин адаптациялайт. Nanoe™ X ионизатору бар климат-көзөмөлчү вирустардын жана бактериялардын тарашын басаңдатуу менен кубатталган микробөлүктөрдү генерациялайт. жыттарды жок кылат жана салондогу абанын нымдуулугунун оптималдуу деңгээлин колдойт.

* Nanoe™ X иондорунун бир сааттык таасири ичинде 99%дан ашык вирустар жана бактериялар жок кылынат. Тамак-аш азыктарын изилдөө боюнча япониялык лаборатория, № 20073697001-0101, 15038623001-0101 отчеттору

** Nanoe™ X ондорунун бир сааттык таасири ичинде жыттардын интенсивдүүлүгү 1,8 эседен ашык төмөндөйт. Panasonic Corporation Product Analysis Center, № BAA33-150318-M35 отчету.

25 динамикасы бар Mark Levinson® Reference 3D Surround аудиосистемасы үндүн мыкты сапаты менен айырмаланат. Реалдуу жандуу үндүн чыгышы үчүн система салондун ар бир конфигурациясынын өзгөчөлүгүн эске алуу менен дыккаттап күүлөйт. Салондо концерттик залдын атмосферасын 10 см диаметри менен Unity™ тогу жогорку жыштыктагы жана орто жыштыктагы түзүлгөн динамикалары түзүүгө мүмкүндүк берет. Мындан тышкары музыканын жүрүшүнүн сапатын жогорулатуу үчүн шыпка кошумча 4 см диаметрлик динамиктердин тобу орнотулат.

Кенен арткы консоль колдор үчүн ыңгайлуу таянычтар менен жабдылган, ал эми анын борбордук бөлүгүндө климат-көзөмөлдүн эки зоналык системасын башкаруу элементи бар. Панелде зымсыз кубаттоочу түзүлмө орнотулган. планшет үчүн үстөлдү көтөргөндө сткан койгучтарды көрүүгө болот. Мындан тышкары экинчи катардагы жүргүнчүлөр USB жана HDMI кайчылаш ажырымдар, кулакчындарды кошуу үчүн уячалар жана электр кубаттандыруу үчүн айры тешик (12 В), ошондой эле анча чоң эмес бумдар үчүн бөлүмдү пайдалана алышат. Арткы консолдогу буюмдар үчүн бөлүм эң керектүү предметтерди жана ыңгайлуулуктун атрибуттарын сактоого арналган.

VIP-комплектациясында экинчи катардагы ар бир жүргүнчү үчүн маалыматтык - оюн-зоок системасы (RSEZ) каралган, мында ыңгайлуулук менен кинолорду көрүүгө жана оюндар менен ырахаттанууга болот. 11,6 дюймдук чоң ЖК-дисплей Full HD уруксаты менен жана жалтылдоого каршы жабуу менен укмуштуудай так сүрөттү берет. Арткы катардагы мейкиндикти кеңейтүү үчүн алдыңкы жүргунчүнүн орундугун алдыга жылдырууга болот. Муну менен алдыга карай кенен обзорду ачуу менен RSE системасынын дисплейи бүктөлөт.

Унаанын жалпы салмагын азайтуу үчүн арткы багаждын эшиги болоттун ордуна алюминий эритмесинен жасалган. Колдоруңуз баштыктардан бош эмес болсо, багаждын эшигин аралыктан башкаруу функциясы абдан ыңгайлуу. Багаждын эшигин ачып-жабуу үчүн ачкычты чөнтөгүңүзгө салып, арткы бампердин астынан бутуңузду кыймылдатып коюу жетиштүү.

Multi-Terrain Monitor системасынын төрт видеокамерасы айдоочуга айлананы башкарууга жардам берет. Автоунаанын арткы огунан аймактын уникалдуу дисплей режими унаанын астындагы беттин абалын жана алдыңкы дөңгөлөктөрдүн абалын текшерүүгө мүмкүндүк берет.

ЖАҢЫ LXТИ ТЕКШЕРИП КӨРҮҢүЗ

Рулга отуруп, биздин уникалдуу тест-драйв сунушубуз аркылуу жаңы LX менен таанышыңыз.

 

ГАЛЕРЕЯ LX

Мага керек