Skip to Main Content (Press Enter)

ЖАҢЫ LEXUS GX: ПРЕМИУМ-КЛАССТАГЫ ТЕҢДЕШСИЗ ЖОЛТАНДАБАС

  • Татаал жолдордо Lexus унаасын жаңы GX теңдешсиз өнөктөш болот
  • Жаңы GA-F платформасы жана классикалык корпустун дизайны жогорку деңгээлдеги сапатты жана үзгүлтүксүз байланышты камсыз кылат
  • GX экстерьеринин таасирдүү жана эмоционалдуу дизайны анын өзгөрүлбөс мүнөзүн жана стилин чагылдырат
  • Тазунанын кокпитинин концепциясы күтүүлөрдөн ашып, мыкты көрүнүштү, маалыматка тез жетүүнү жана башкаруу элементтерин интуитивдик колдонууну сунуш кылат
  • Интерьердин кеңдиги жана заманбап дизайны анын көп функционалдуу мүмкүнчүлүктөрү менен идеалдуу айкалышкан
  • Жаңы 3,5 л эки турбокубаттуу V6 укмуштуудай кубаттуулукту жана моментти камсыз кылат
  • GX сегментте чиркегичтин максималдуу салмагы үчүн жаңы тилке коюп, таасирдүү 3,5 тоннага жетет
  • GX Overtrailдин жаңы версиясы жеткиликтүү, анын дизайны жана жабдык өзгөчөлүктөрү бар, моделдин жолдо жүрүү мүмкүнчүлүктөрүн кеңейтүү үчүн иштелип чыккан
  • Жаңы GX 2024-жылдын башында жеткиликтүү болот

1989-жылы рынокко киргенден бери Lexus тынымсыз инновацияларды киргизип, технологиянын жана дизайндын чегин ашып, кардарларына уникалдуу унааларды сунуштап келет. Жаңы GX да четте калбайт. Бул премиум класстагы бардык дөңгөлөктүү унаа жолсуз жүрүү мүмкүнчүлүгүнө ээ, ошондой эле пионердик рух менен сугарылган.

Бул Lexus брендинин рыноктун жаңы сегменттерине кеңейүү жана кардарлардын кеңири чөйрөсүнө жетүү үчүн дүйнөлүк продуктуларды диверсификациялоо боюнча милдеттенмесин чагылдырат.

Жаңы GX нөлдөн баштап иштелип чыккан. Ал чечкиндүүлүктү жана ар кандай кыйынчылыкка туруштук берүүгө даяр турган күчтүү жана экспрессивдүү көрүнүшкө ээ. Lexus унааларынын жаңы муундарынын уникалдуу дизайн тили бул бышык жол тандабастын муктаждыктарына атайын ылайыкташтырылган. Ошол эле учурда, салон заманбап стили, кенен жана жайлуу атмосфера менен жагат. Tazuna ички сонун көрүнүшү менен айдоочу багытталган.

Жаңы 3,5 литр кыймылдаткыч. Эки турбокомпрессордук V6 мурунку муундагы V8 кыймылдаткычына караганда бир кыйла көбүрөөк күч жана моментти иштеп чыгат. Бул жаңы GXке 3,5 тоннага чейин чиркегичтин сегментинде алдыңкы салмакты берет.

Lexus брендинин адамга багытталган мамилеси бардык жагынан айкын көрүнүп турат. Татаал жолдордо башкарууну жана башкарууну жакшыртуу үчүн иштелип чыккан жаңы системалар татаал шарттарда айдоо ыңгайлуулугун жана ишенимди камсыз кылат. Ошол эле учурда, GX асфальт төшөлгөн жолдордо жакшыраак жана ыңгайлуураак.

Жаңы муундагы GX Лексустун кардарлардын эң кеңири чөйрөсүнүн керектөөлөрүн канааттандыра ала турган линияны түзүүгө умтулуусун көрсөтөт. Жол тандабас Кыргызстанда 2024-жылдын башында сатыкка чыгат.

ЭКСТЕРЬЕРДИН ДИЗАЙНЫ: ЧЫНЫГЫ ЖОЛТАНДАБАСТЫН ПРОПОРЦИЯЛАРЫ

Жаңы GX чыныгы жол тандабастын пропорцияларына ээ. Иштеп чыгуучулар машинанын сырткы көрүнүшү анын иштөө мүмкүнчүлүктөрүн чагылдырышы үчүн бардыгын жасашкан. Мисалы, кузовдун алдыңкы тирегичтери, кенен канаттарда жана белдин сызыгында чагылдырылат. Дизайнерлер машина бир металлдан оюлуп жасалгандай сезимди жаратууга аракет кылышкан.

Жаңы GX узунураак жана кененирээк. Дөңгөлөк базасы да көбөйдү, бирок жалпы бийиктиги азайган.

Бийик, бурчтуу капот унаанын туруктуулугун баса белгилейт, ал эми анын жапыз борбордук бөлүгү кузовдун алдыңкы бурчтарын жакшы көрүүнү камсыз кылат. Ошондуктан, жол тандабас унаасында маневр жасоо абдан оңой. Кыскараак алдыңкы учу, жаңы GX жакындоо бурчу жогорураак, андыктан ал тик даражаларды көтөрө алат.

GX үчүн уникалдуу формада, тор торлуу дизайнга ээ жана ылдыйкы коргоочу түскө боёлгон. борбордук бөлүгүндө ийилген, ал дененин алдыңкы дизайн элементи катары иштейт. Тору да, фаралар да мүмкүн болушунча бийик жайгашкан. Бул жолдон айдап баратканда бузулуу мүмкүнчүлүгүн азайтат. Радиатордун аба каналдарынын бийик жайгашуусу да кыймылдаткычтын ишенимдүүлүгүн камсыз кылуу үчүн иштелип чыккан.

Арткы жагында Lexus'тун L түрүндөгү жарык тилкеси, бийик орнотулган лампалары менен көңүлдү бурдурат. Бул механизм автоколоннада жолдон айдап баратканда GX көрүнүшүн жакшыртат.

ИНТЕРЬЕР ДИЗАЙН: ЗАМАНБАП СТИЛ ЖАНА ТЫНЧ АТМОСФЕРА

Жаңы GX кабинасы заманбап дизайнды жана каалаган саякатта тынчтандыруучу атмосфераны сунуштайт. Дизайнга адамга багытталган мамиле менен Lexus эң татаал айдоо шарттарында да жүргүнчүлөр өздөрүн ыңгайлуу жана коопсуз сезе турган мейкиндикти түзө алды.

Бул модель Lexus Tazuna интерьеринин концепциясын колдонот, анда айдоочунун колу менен көзүнүн кичинекей кыймылынын алкагында бардык негизги башкаруу элементтери жана маалымат булактары жайгаштырылат. Бул концепцияны иштеп чыгууга шыктандыруучу себеп, чабандес тизгинин бир аз кыймылдоосу менен атты башкаруунун жеңилдиги болгон (Тазуна деген сөз жапон тилинде ушундай маанини билдирет). Инструменттердин панелинин горизонталдуу жайгашуусу жана ылдый түшүрүлгөн бел сызыгы эң сонун ар тараптуу көрүнүшкө көмөктөшөт, андыктан айдоочу дайыма кыймылдын мүнөзүн жана унаанын абалын түшүнөт. Мультимедиа функцияларына ачык жана оңой жетүү чоң 14 дюймдук сенсордук экран аркылуу камсыз кылынат.

Иштеп чыгуучулар айдоочунун отургучуна өзгөчө көңүл бурушкан, ал жамбаш жана бел аймагында жакшыртылган колдоону кепилдеген. Орундук омуртка менен баштын туруктуулугун камсыз кылуу үчүн иштелип чыккан. Мунун негизинде саякаттоодо азыраак чарчайсыз.

GX кабинасы укмуштуудай ар тараптуу. Беш же алты орундуу орундук бар жана арткы отургучтар бүктөлгөндө, сиз 29 дюймдук дөңгөлөктүү тоо велосипедин да батыра аласыз.

КУБАТТУУ ОРНОТУУ: ЖАҢЫ TURBO V6 ЖАНА МЫКТЫ КЛАССТАГЫ ЧИРКЕГИЧТИН САЛМАГЫН КӨРСӨТКҮЧ

GX моделдеринин линиясы жаңы 3,5 литрлик турбокомпрессордук V6 ээ болду. Мурунку муундагы 4,6 литрлик V8ге караганда азыраак кыймылга ээ болгонуна карабастан, жаңы технологиялар жана инженерия бул кыймылдаткычты натыйжалуураак кылат. Ал 354 л.с. (DIN стандарты боюнча) жана 650 Нм (V8 көрсөткүчтөрү: 296 л.с. жана 438 Нм) иштеп чыгат.

Мунун аркасында жаңы муундагы жол тандабас чиркегичтин салмагы жагынан теңдеши жок. Жаңы GX, мисалы, 13 жүргүнчүсү бар кайыкты же 3500 кг салмактагы фургонду сүйрөй алат.

Кыймылдаткыч мурунку 6 баскычтуу автоматтык трансмиссиянын ордуна 10 ылдамдыктагы Direct Shift автоматтык берүүсү менен бириктирилген. Ал күчтүү жана туруктуу ылдамдануу сезимин, ошондой эле газ педалына заматта жооп берүү үчүн жөндөлгөн. Мындан тышкары, сатып алуучулар V түрүндөгү "алтылыктын" кыскарган шуулдоо деңгээлин баалашат.

ЖҮРМӨ БӨЛҮКТҮН САПАТЫ: БЫШЫКТУУЛУГУ ЖАНА КООПСУЗДУК ТАКШАЛГАН LEXUS УНААСЫНЫН МЕНЕН АЙКАЛЫШТ

Жаңы GX – бул Lexus унаасынын такшалган чыныгы жол тандабасы. Негизги күчтүн сыры жаңы GA-F платформасында жана кузовдун корпусунун түзүлүшүндө. Ал эми сапаты татаал жолдордо айдоону кепилдейт. Ал эми Lexus Driving Signature концепциясы асфальтталган жолдордо айдаганда башкарууну, ыңгайлуулукту, багыттын туруктуулугун жана жылмакай жүрүүнү камсыз кылат.

Алдыңкы жана арткы илмектер жолдо да, жолдо да ишенимдүү кыймылга ылайыкташтырылган. Арткы илмекти урунуунун жагымсыз таасирин азайтуу үчүн жөндөлгөн жана кузовдун катуулугу жакшыраак башкарууну камсыз кылат.

Электр рулунун атайын орнотууларынын аркасында руль аз ылдамдыкта оңой айланып, ылдамдык жогорулаган сайын оорлоп, унаанын туруктуулугуна салым кошот. Рулдун тактыгында маанилүү ролду кузовдун катуулугун жогорулатуу ойнойт, ага олуттуу салым күчөтүлгөн радиатор жана рулдук механизмдердин бекиткичтери кирет. Мындан тышкары, айдоочулар жол эрежесинин бузулушунан улам титирөөнүн олуттуу кыскарышын, ошондой эле үчүнчү муундагы Lexus Safety System+ тарабынан берилген кошумча колдоону баалашат.

Жолдо жүрүү тажрыйбасын жаңы бийиктиктерге көтөрүү үчүн иштеп чыгуучулар “төмөн ылдамдыкта айдоо искусствосун” түзгөн сапаттарды өркүндөтүштү. Бул үчүн, алар кылдаттык менен долбоорлоо жана курулуш чечимдерин иштеп чыгып, жаңы же жакшыртылган буга чейин белгилүү болгон технологияларды киргизишти. Адамга багытталган мамиле, ошондой эле татаал жолдо жүрүү сыяктуу функциялардын жана алдыңкы технологиялардын гармониялуу айкалышы интуитивдик жана кызыктуу айдоо тажрыйбасынын ачкычы болуп саналат. Айдоочу бардык айдоо шарттарында унаа менен жолдун өз ара аракеттенүүсүн жактырат. Жаңы моделди иштеп чыгуу процессинде прототиптерди сыноого катышкан профессионал ралли айдоочулары дал ушуну каалашкан.

GX OVERTRAIL: ТАТТАЛ ЖОЛДО ЖҮРҮҮ ЖӨНДӨМДҮҮЛҮКТӨРҮНҮН ЖАНА СТИЛДИН КВИНТЕССЕНЦИЯСЫ

Overtrail – бул GXтин жаңы флагмандык версиясы, ал унаанын татаал жолдо жүрүү мүнөзүн көрсөтүү үчүн иштелип чыккан. Анын сырткы көрүнүшү, жабдуулары жана технологиялары жолсуздук мүмкүнчүлүктөрүн максималдуу кеңейтет жана активдүү жашоо образы менен кардарлардын керектөөлөрүн канааттандырууга жөндөмдүү.

Бул версиянын таасирдүү көрүнүшү бар: эксклюзивдүү дизайндагы 18 дюймдук дөңгөлөктөр, 20 мм чоңураак трек, кара дөңгөлөк аркасынын лайнерлери, кузовдун капталынан коргоо жана корпустун астынан коргоочу алюминий. Бул өзгөчөлүктөр унаанын жагымдуулугун жогорулатуу үчүн гана эмес, ошондой эле айдоочуга ар кандай татаал жолдорду басып өтүү ишенимин калыптандырууга багытталган. Lexus шина жеткирүүчүлөрү менен биргеликте иштелип чыккан татаал жолдордо жүрүүгө арналган шиналар ушул эле максатта кызмат кылат.

Overtrail версиясына буйрутма берүүдө сиз бурчтары көтөрүлгөн бамперди тандай аласыз, бул тоскоолдуктардан өтүүнү жеңилдетет. Lexus үчүн биринчи, Электрондук Кинетикалык Туруктуу Асма системасы (E-KDSS) дөңгөлөктүн жүрүүсүн көбөйтүү аркылуу жолдо туруктуулукту жакшыртат. Ал эми асфальт төшөлгөн жолдордо кузовдун крендерин басуу менен жогорку багыттагы туруктуулукту кепилдейт.

Жаңы Lexus GX жакында Кыргызстанда. Бардык жаңылыктардан кабардар болуңуз, Instagramдагы @lexus.kyrgyzstan баракчасына жазылыңыз..