Skip to Main Content (Press Enter)

ЖАҢЫ LEXUS NX САТЫЛА БАШТАДЫ



Кыргызстанда жапжаңы NX сатыла баштады. Кроссовердин экинчи мууну уникалдуу дизайнды, жаңы күч түзүмдөрүн, жакшыртылган шассини алды, ал жагымдуу жана жылмакай айдоону, ошондой эле кийинки муундагы мультимедияны камсыз кылды. Жаңы NX бир кыйла спорттук мүнөзгө, тең салмактуу пропорцияларга жана күчтүү тартууга, ошондой эле тазаланган, динамикалуу жана жетилген көрүнүшкө ээ. Машина олуттуу өзгөрүүлөргө дуушар болгон - Lexus NX 2021 деталдарынын 95% нөлдөн баштап иштелип чыккан. Аны түзүү процессинде санариптик моделдөө да, Такуминин чеберчилиги да колдонулган. Бул интеллектуалдык дизайн сапаттын, коопсуздуктун, комфорттун жана үнөмдүүлүктүн эң жогорку деңгээлин камсыз кылат.


Дагы бир жаңычылдык Lexus Shimoyama заводунда трек тестирлөө учурунда унаанын динамикалык көрсөткүчтөрүн, атап айтканда, башкарууну жана тормозду жакшыртуу үчүн профессионал жарышчыларды колдонуу болду.


Lexus көп жылдардан бери карманып келе жаткан ыкма да өзгөрүүсүз калды – кардарларга абсолюттук көңүл буруу. Бул ыкманын жемиштери маанилүү жетишкендиктер болуп саналат: табигый айдоо тажрыйбасын жана унаа менен биримдик сезимин түзүүгө багытталган Lexus Driving Signature философиясы, ошондой эле Tazuna жаңы концепциясына ылайык иштелип чыккан ойлонулган жана интуитивдик интерьер. Жаңы NXде сунушталган өзгөртүүлөрдүн негизинде бренддин бардык келечектеги моделдери чыгарылат.

ФУНКЦИЯЛЫК СУЛУУЛУК


Экинчи муундагы NX Lexus дизайнындагы жаңы доорду жар салат – таза жана жөнөкөй, инновациялык технологиялардын жагымдуулугун билдирүү жана Lexus заман менен кадам таштаарын көрсөтүү. Жаңы NXтин кубаттуулугу жана шамдагайлыгы алдыңкы жана арткы кузовунун кең формалары, узун, жылтырак капот, диаметри 20 дюймга чейинки чоңураак дөңгөлөктөрдү жайгаштыруу үчүн кыска ашуулар жана жалындуу дөңгөлөк аркалары менен жакшыртылды. Радиатордун тору азыр вертикалдуу болуп, муздатуу жөндөмдүүлүгүн жакшыртат.



Автоунаа унаанын бардык туурасы боюнча Lexus жарыгы менен жаңы L түрүндөгү арткы комбинацияланган лампаларды алды. Lexus төш белгиси арткы капкадагы LEXUS аталышына алмаштырылып, жөнөкөй жана заманбап көрүнүштү жаратты.ф


Жаңы моделдин жалпы узундугу 20 мм, дөңгөлөк базасы 30 мм, туурасы 20 мм жана бийиктиги 5 мм көбөйдү. Курулушта дүйнөдө биринчи жолу 1180 МПа (босогону бекемдөө) жана 1470 МПа (чатырды бекемдөө) бекемдикке ээ болот колдонулган. Инновациялык жеңил материалдарды колдонуу аркылуу дененин катуулугун жогорулатууга мүмкүн болгон.



Жаңылык Lexus Global Architecture K (GA-K) платформасында курулган. Бул база күчтүүрөөк түзүлүштү, төмөнкү тартылуу борборун (-20 мм), ошондой эле жакшыртылган башкарууну жана ызы-чууну изоляциялоону камсыз кылат. Алдыңкы жагында жаңы MacPherson тиштүү суспензиясы орнотулган, ал эми арткы жагында арткы таякчалары бар кош тилкелүү илмек орнотулган.

Интерьерди түзүүдө ызы-чууну жана титирөөнү өзүнө сиңирген материалдар колдонулган, бул унаада тынч жана бейпилдик чөйрөнү түзөт. Сиз кабинада экениңизди сезүү айдоочунун эшигинен борбордук консолду көздөй ийри турган кабинанын формасынан пайда болот. Айдоочунун отургучунун дизайны айдоочуга "колду рулда, көздөр жолдо" башкарууну камсыз кылуу каалоосуна негизделген Tazuna концепциясын түптөгөн. Интуитивдик операциянын мисалы - рулдагы сенсордук өчүргүчтөр. Аларды айдоочу каалаган функцияларды көзөмөлдөө үчүн конфигурациялоого болот. Которгуч колдонулганда, анын формасы башкы дисплейде көрсөтүлөт, андыктан айдоочу кайсы функцияны иштеткиси келгенин текшерүү үчүн рулдан ылдай кароонун кажети жок.


Мультимедиа экраны, мультимаалымат дисплейи, приборлор панели жана башкы дисплей бир аймакка топтолгон, ошондуктан сиз алардан маалыматты көзүңүздү да, башыңызды да кыймылдатпай окуй аласыз. Жаңы Lexus NX мультимедиялык платформасын колдонуу планшетти колдонгондой оңой. Мындан тышкары, ээси үч колдонуучуга чейин жекелештирилген орнотууларды, ошондой эле зымсыз Apple CarPlay & Android Auto сактай алат.



Ыкчамдуулук принциби автоунаанын башкаруу элементтеринин жайгашуусуна да тиешелүү: кыймылдаткычты ишке киргизүү баскычы, редуктор рычагы, кондиционерди башкаруу жана айдоо режимин тандоо баскычы бир деңгээлде жайгашкан, ошондуктан алар да жөнөкөй жана иштөө үчүн түшүнүктүү.



Рулдун кесилиши эң ыңгайлуу кармоону жана иштөөнүн жеңилдигин камсыз кылуу үчүн эсептелген, ал эми тиштүү рычаг мүмкүн болушунча компакттуу жасалган, ошол эле учурда колго идеалдуу бурчта туура келет. Lexus ошондой эле планетанын ар кайсы аймактарындагы адамдардын ийинден манжа учуна чейинки аралыкты өлчөгөн изилдөө жүргүзгөн. Бул атчынын абалын бузбастан мыкты башкарууну камсыз кылган оптималдуу абалды аныктоого жардам берди.


Кабинада төрт USB порту бар: экөө алдыңкы жана эки арткы. Алардын үчөө мобилдик түзүлүштөрдү заряддоо үчүн колдонула турган USB-C тибиндеги туташтыргычтар. Кошумча зымсыз кубаттоо системасы 50% ылдамыраак.



Ошондой эле ээлери «High-end» классындагы Mark Levinson 17 динамикасы, 3,6 эсе ылдамыраак CPU жана 14 дюймдук мультимедиялык дисплейи бар премиум жогорку класстагы аудио тутумунун жаңыланышына ыраазы болушат – сегменттеги эң чоңдордун бири, алар: ачык графика үчүн жаркыроого каршы каптоо менен баардык шарттары, сырткы жарык. Ошондой эле 64 түстүү жаңы Lexus чөйрө жарыктандыруу системасы жана айдоочунун дисплейинде жекелештирилген саламдашуу.



Кошумчалай кетсек, жаңы NX E-LATCH электрондук эшикти ачуу системасына ээ болгон биринчи Lexus модели. Аны колдонуу оңой жана япон үйлөрүндө табылган салттуу фусума жылма кагаз бөлүктөрүнөн шыктандырылган. Электр арткы капкагынын иштеши да оптималдаштырылган. Эми ал тынчыраак жана тезирээк иштейт: ачуу/жабуу убактысы болжол менен төрт секундга чейин кыскарды.

ЖАҢЫ БЕНЗИН КЫЙМЫЛДАТКЫЧТАРЫ

NX 350 укмуштуудай 279 аттын күчүн берүүчү 2,4 литрлик турбокомпрессордук кыймылдаткычк жана айлантуучу 430 Нм моментке ээ. Жаңы электрондук башкарылуучу туруктуу бардык дөңгөлөктүү диск системасы аркылуу тез аракеттенүүчү 8-тездик Direct Shift автоматтык берүү менен абдан таасирдүү динамикалык аткарууга которулган. Айдоо шарттарына жараша, алдыңкы жана арткы октордун ортосундагы моменттин бөлүштүрүлүшү 75:25тен 50:50гө чейин жөнгө салынат.

Туруктуу бардык дөңгөлөктүү жана 8 ылдамдыктагы Direct Shiftтин окшош системасы NX 250 моделинде жаңы 205 аттын күчү 2,5 литрлик атмосфералык кыймылдаткычы менен болот. 

Ошондой эле Кыргызстандын рыногунда табигый аспирацияланган 2,0 литрлик кыймылдаткычы жана Direct Shift CVT трансмиссиясы менен баштапкы деңгээлдеги NX 200 модели жеткиликтүү болот.


Алдын ала момент бөлүштүрүү жана динамикалык момент бөлүшүү NX унааларына начар шарттарда эң сонун тартууну берет жана коомдук жолдордо айдап баратканда бурчтардан ишенимдүү жана тез чыгууга мүмкүндүк берет.

 

ӨЗГӨЧӨ КООПСУЗДУК


Өзгөчө белгилей кетчү нерсе, үчүнчү муундагы менчик Lexus Safety System + активдүү коопсуздук системасы, мурунку версияга караганда 36% эффективдүү болуп калды жана төмөнкүлөрдү камтыйт: кагылышуудан качуу функциясы, тилкеде кармоо, жол белгилерин жана башка объектилерди таануу, сокур тактардын мониторинги.



Жаңы электрондук электр эшик кулпусун башкаруу системасы сокур аймактар мониторинг тутумунан маалыматтарды алат, ал унаанын артынан унаалардын жана велосипедчилердин жакындашын көзөмөлдөйт. Коркунучтун булагын аныктагандан кийин, система сигнал чырагын жана үн сигналын күйгүзөт, ошондой эле эшикти ачууга жол бербейт. Lexus бул система эшикти ачуу кырсыктарынын 95% алдын алат деп ишенет.



Жаңы үлгүдөгү унаалар стандарттуу түрдө коопсуздуктун ар кандай активдүү системалары жана айдоочуга жардам берүү системалары менен жабдылган. Алар кырсыктардын ыктымалдуулугун аныктоо жана аларды болтурбоо боюнча чараларды көрүү жагынан бүт сегментти жетектейт.

Абсолюттук жаңы NXтин баштапкы баасы 5 927 400 сомдон. Жаңы моделди сатуу 2022-жылдын февраль айында башталган.