Сиз ыңгайлуу отурасызбы ? Lexus концептуал кинетикалык орундуктун дизайны жана конструкциясы автомобиль дизайнынын бул чөйрөсүнүн негизги принциптерин кайра карап чыгуу үчүн иштелип чыккан. Аны өндүрүү үчүн, чынында эле, революциялык материал колдонулат - болоттон төрт эсе күчтүү, бирок ошол эле учурда нейлонго караганда ийкемдүүлүккө ээ өзгөчө була. Кинетикалык отургуч концепциясы биринчи жолу 2016-жылы Париждеги автосалонда көрсөтүлгөн.
КЫЙМЫЛ ЖАНА ЫҢГАЙЛУУЛУК ҮЧҮН ИШТЕЛИП ЧЫККАН
Адамдын денесинде омуртка баштын туруктуу абалын камсыздайт, басканда же чуркаганда да баштын кыймылын азайтып, көкүрөк менен жамбаштын карама-каршы багытта айлануусуна мүмкүндүк берет.
Бул үлгүнү кайра чыгаруу үчүн, орундук жаздыкчасы жана арткы таяныч дене салмагын жана унаа кыймылын кинетикалык жактан сезүү үчүн иштелип чыккан. Кадимки колдонуу учурунда да отургуч баштын кыймылын азайтып, көрүү аймагын турукташтырат.
Орундуктун рамкасы желе сымал материалдан жасалган. Тармак дененин контурларын ээрчип, анын салмагын бирдей бөлүштүрөт, бул айдоочу менен жүргүнчүгө ыңгайлуу абалда узак убакытка калууга мүмкүндүк берет.
ЖҮКТӨМДӨРДҮ АШЫГЫ МЕНЕН СИҢИРҮҮ
Орундуктун аркасынын борбору далынын деңгээлинде болуп, отургучтун айланма огунун айланасында көкүрөктүн айлануу кыймылын стимулдайт. Ошондой эле туруктуу баш абалын жана натыйжалуу колдоо көрсөтөт. Мындан тышкары, отургуч ичке болуп калды, бул унаанын жалпы салмагын азайтууга жардам берет.
Орундуктун торчо материалынын жиптери Qmonos™ синтетикалык буласынан жасалган, анын аты япондун "kumonosu" (жөргөмүш желе) деген сөзүнөн келип чыккан. Материалдын негизги компоненти микробдук ачытуу процессинде алынган белок болуп саналат. Qmonos™ жипчелери ушунчалык бышык болгондуктан, диаметри болгону 1 см болгон тор чоң учактын учуп же конушун токтото алат.